Arjuna Mencari Cinta

Product Code: Arjuna Mencari Cinta
Availability:
In Stock
Price: RM18.00

"Siapa yang suruh kau bercinta? Setahu aku, di sekolah atau di universiti pun pelajar tak belajar tentang cinta. Kalaulah cinta itu sangat penting tentu kerajaan akan wujudkan mata pelajaran Cinta."

"Tapi Nejad dalam bahaya. Faira betul-betul nak rosakkan dia. Aku tak sanggup nak tengok semua ni."

"Jadi, kau nak buat apa? Kau nak selamatkan Nejad? Kau ingat kau 'superwoman'? Jangan buang masa lah."

Kalau berani bermain dengan api mesti berani juga tanggung sakitnya kena api.

Susahnya untuk jadi dewasa. Macam-macam kena fikir, itu, ini, dan terlebih-lebih lagi masalah cinta. Cinta pula cinta yang bersegi-segi. Siti Ezrina suka Nejad, tapi Nejad pula suka Vilma Faira. Antara mereka pula ada Nur Dalilah dan Iqram Muslimin. Lalu siapakah yang jadi pilihan Sang Arjuna Mencari Cinta itu!

Write a review

Your Name:


Your Review: Note: HTML is not translated!

Rating: Bad            Good

Enter the code in the box below: